År 2010 i bilder!

JANUARI


Pizzabakeren i Florö

tårta
Min födelsedagstårta :)

Florö i Norge

FEBRUARI


Emo-festen!

Jag och söt :)

Vi glömmer nog aldrig den här vintern.

STHLM

Torun.. vad jag saknar dig!

MARS


Israel

Israel - Döda havet

Fjäril i snön!

Jag, Millie och Ella :)

APRIL


Galna fester

.....

MAJ


Läskig!

Party med Sara i Linköping

Jennies och min fotonatt

Flyttade till en lägenhet i Norrköping! :)

Telia utbildning

JUNI


Vann karaoke tävling :)

Midsommar

Sommar! :D

Liza DJ:ar på Harrys :)

Hahaha så fantastisk bild :D

Sommar! Jag och mor :)

Kakan var lycklig när han fick bada :)

JULI



Sommar!

Tönt-crew!

Åkte vilse i skogen med Nina i 2-3 timmar för att sedan se bandet Scotts på en logdans. Haha!

Kajsa <3

Tatuerade mig.

Fick besök av Ella och Millie! :)

AUGUSTI


Tog bort min piercing :(

Lizas födelsedagsfest! :)

SEPTEMBER


Twister på Ciccis utflyttningsfest.

Min och Lizas awesome kväll på trappan :P

OKTOBER


Fixade till min tatuering

Profficefest!

Första snön!

Halloween! :)

Halloween!

Mysigt häng med underbara människor! <3

NOVEMBER



Kajsa <3

Vi 2 <3

Haha Sjuk bild på Brånge och Hånge! :)

DECEMBER



Julafton.
Jag, Kakan och Reyan :)

Granen

Juldagen

Nyårsafton!

Nyårspussar Anna! :D

Där har ni mitt år lite kort i bilder!

// Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0